My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Wednesday 7 August 2013

Upin dan Ipin

Assalammualaikum..
Hihi..sapa suka tengok kartun ni?? Cepat angkat tangan..jangan tipuuu..
Bestkan tengok upin dan ipin ni..tapi tu lah...asyik dok ulang-ulang je ceritanya..apa pun kartun upin dan ipin ni tak jemu tengok..sama macam cerita P.Ramlee..tengok pi lah berapa kali pun tetap best dan fresh..
Bukan kanak-kanak saja yang suka akan kartun upin dan ipin ni..golongan dewasa pun suka..semoga industri kartun di Malaysia ni terus maju dan mewujudkan jalan cerita yang bermanfaat dan penuh teladan kepada semua golongan..

1 comment:

Tetamu Istimewa said...

Kartun ni menjadi popular dan mempunyai keunikannya. Sesuai dengan kanak-kanak di Malaysia. Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer