My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Wednesday 21 August 2013

MasyaAllah, Seleraknya !!

Assalammualaikum..

Ha..picture mejaku dibesarkan agar jelas kelihatan..Hehe

MasyaAllah.. inilah meja kerjaku.. Siapa kata Erin tak buat kerja ha!! Amboi, marahnya makcik ni..Garang loh..Beginilah tugasku, menguruskan perletakkan jawatan kakitangan. Ada yang kena letak jawatan sebab dah wajib yakni genap umur persaraan..Ada yang kena letak jawatan dengan pilihan sendiri dan ada disebabkan faktor kesihatan yang tidak membolehkan dia bekerja lagi..

Penat juga melakukan proses pencen ni.. Sebenarnya tugas ini perlu didukung oleh orang yang lebih berpengalaman atau golongan senior..Tetapi kerana diri ku ini mungkin dipandang berkalibel gituu.. Erin telah diberi tugas ini.. Selain itu, asal Erin attend mana-mana meeting, mesti nak kena lantik jadi setiausaha.. Uwaaa...Kenapakah aku, kenapakah aku?? Diri sering bertanya begitu.. Berpotensi sangatkah aku?? Soalan hanya hanya orang lain sahaja tahu jawapannya.. Tetapi Erin masih keliru..

Walaupun segala tugas yang ku kendong ini kurang ku minati..Tapi Demi Allah..akan ku pikul juga..Semoga diriku tabah dengan kerja ini dan akan memberi pengalaman yang paling berharga kelak.. Think positif okay.. Think positif..Doing my job dengan penuh ikhlas..yeah.. InsyaAllah..

 Baru ja dok tulis pasal kerja ni.. Tetiba dapat lagi surat bertugas pada esok hari pulak.. Huhuhu..Apakah nampak akan ke talented ku ini?? Persoalan lagi...Okay lah Thanks kepada yang mencadangkan nama Erin ni untuk jaga bahagian VIP esok.. Baru plan nak jadi jurukamera sepenuh masa time jamuan esok.. Dah kena jaga VIP pula.. Okay think positif lagi..think positif.. :-) Tarik nafas...Hembus...!!

Luahan perasaanku..Thank you for reading ^_@

9 comments:

norhasnizakhalid said...

selamat menjalankan tugas .. hihi

Unknown said...

TQ mama.. Mama pun selamat menjalankan tugas juga.. Kita semua punya tugaskan.. :-)

Mizz Aiza said...

busy betul erin.. semoga terus tabah melaksanakan arahan.. 'saya yang menurut perintah'..

Unknown said...

bznye tengok kak erin kerja..all da best kak :)

Akupenghibur.com said...

wahh banyak kerja :) buzy betul .. selamat menjalankan tugas

Jie said...

Jaga VIP bebaik. hehehe selamat buat kerja sis :)

FarahFerraDotCom said...

i pun selalu jugak kena kerja rojak jugak..*menyampah ;)

Nory Zoulkefle said...

busy betul ni...hehehe...

IMA SALSUZAIMA said...

itu maknanya org lain mmpercayai sis.sis patut bangga taw.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer