My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Sunday 1 September 2013

Sejak Ku Aktif Berblog

Assalammualaikum..

Apa sudah jadi..apa sudah jadi.. sampai sekarang tak tido lagi..(Rentak lagu S.M. Salim)
Jam sudah menunjukkan pukul 2 pagi.. Mata masih membulat mengadap lappy..Alahai..kenapalah tak mengantuk pun..??

Nilah kerja gila yang Erin dapat setelah aktif berblog..Haha.. sanggup nak blogwalking, sanggup nak update blog setiap masa..Tapi apa boleh buat semuanya kerana minat..

Dalam kepala ni macam-macam idea wujud untuk menulis.. Ianya datang secara sepontan.. Yang paling penting ke mana sahaja Erin pergi, nota kecil dan pen pasti ada..Asal idea tercetus saja.. segera mencatatnya.. Idea datang sekali, dan pergi susah nak kembali.. Itulah namanya idea.. Hehe..

Paling best lagi.. Dunia blog ni ialah blogwalking.. lompat blog sana, lompat blog sini.. baca entri sana.. baca entri sini.. pastu tengok entri sendiri.. (Sendiri tulis pun mau baca jugak ke?? Hehe..Whatever..!!)

Jumpa ramai geng blogger walaupun berjumpa hanya di alam cyber..Apa boleh buat.. dok atas kerusi sambil online lappy pun boleh bersembang bergebang dan bertukar pendapatkan.. best paa..

Yang tak bestnya.. ada kajian yang mengatakan apabila kita duduk terlalu lama..Ia akan mendatangkan kegemukan.. Patutlah Erin dah gemuk sekarang ni.. Huhuhu.. Boleh ke online mengadap lappy sambil berdiri atau berlari..Mungkin suatu hari nanti boleh berbuat begitu..

Okay sekian coretan sebelum tidur.. Oh, lupa dah lama Erin tak tulis tentang petua kan.. InsyaAllah coming soon.. Goodnight..Tata titi tutu..

5 comments:

Niena Reen said...

saya pon sama lah sis airyn. smpi ayah marah2 sbb tak tidur2 lagi malam2. hahaha. tu lah.. semua sbb minat. seronok pergi jalan blog org. kan kan kan. :D

Mizz Aiza said...

banyak betul idea erin.. semua kisah yang best..

norhasnizakhalid said...

hihi... mama pun sejak berbelog ni, kemain sibuk lagi.. banyak betul masa kena arrange... letih erin oi..

Tetamu Istimewa said...

Sampai pukul 2 pagi? Memang terbaiklah Kak Erin. Bertuah siapa yang dapat berkenalan denagn blogger ni.

Unknown said...

Hehe..betuahlah sangat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer