My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 16 September 2013

PonTiaNaK DaLaM KeReTa

Assalammualaikum

Asal sebut pontianak je mesti  takut.. Ye lah Hantu kan suka mengusik manusia..Padahal bukan ada apa pun..Kalau lah you all sedang pandu kereta di malam yang sepi seorang diri pulak tu..Melalui pula jalan yang berliku dan dikelilingi hutan rimba di kiri kanan jalan.. Rasanya mahu terkeluar semua ayat hafazan kan.. Jam ditangan sudah menunjukkan pukul 2 pagi..Walau macam mana pun kena pergi juga ke tempat tu.. Tambahan melalui jalan yang suram.. Mak ai meremang bulu roma ni..

Jom saksikan video ni..Kasi you all gerun sikit.. Hehehe..


Haa.. amacam dah tengok..?? So, kesipulannya boleh andaikan sendiri kan..okay selamat berhibur..Hehehe....Ops dah gelak macam Cik Ponti pulak..

3 comments:

Fais-SKA said...

ha3..iklan proton..rsanya ni iklan keselamatan kan?? iklan seat belt..kalau kena cmni..ggur gak jntung ni =)

Mizz Aiza said...

aiza pernah memandu dengan kawan-kawan ke tasik banding pada waktu malam.. rasa seram juga.. kalau boleh memang tak nak jumpa si 'dia'tu erin.. seram..

Tetamu Istimewa said...

Sesutu yang tidak biasa kita lihat, oasti ada gerunnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer