My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Monday 8 July 2013

TeLeFoN BiMBiT RaHsiA AnDa

Assalammualaikum..Hai semua..

Oh yes.. Tajuk Hot FM pagi ni..TeleFoN BiMBiT RaHsiA AnDa


Memang setiap pagi on the way ke office..Erin akan dengar radio kesukaan ramai tu..Macam-macam tajuk akan dibincangkan.. Paling best DJ Fafau and Faizal Ismail.. Suara depa tu ceria betul..

Bila fikir-fikir kan.. Kerana benda alah tu kita bergaduh dengan pasangan..Right? Ye lah..Expecially mengggunakan khidmat SMS dan MMS.. Fuyoo..Bahaya sih..

So peringatan...!

Janganlah sesekali menyimpan SMS yang berbaur syak wa sangka..Contohnya..
"I sayang kat U lah.." or "I rindu kat U lah"..
SMS ni kalau si Bini or si Suami baca.. Soheh perang dunia ke-10..
Tetiba dalam handphone si Bini..U all terjumpa picture macam ni.. Kononnya MMS lah.. Jenuhlah..
Or terjumpa MMS picture perempuan macam ni terlihat dalam handphone U all (Suami).. Haa.. mau tiap-tiap malam tidur kat ruang tamu kan.. Hehehe..

So, benda-benda yang tak penting tu tak payah lah simpan.. Kelak merana diri.. Kalau nak simpan jugak.. buat private kod.. Tu dia..Erin dok mengajaq pulak kan.. Hehehe..

Pesanan jugak pada U all jangan lah buat handphone U all tempat simpanan rahsia.. If handphone tu hilang atau jatuh kepada si tangan yang tidak bertanggungjawab.. Habislah U all.. Tambah-tambah yang gegurl ni.. suka sangat snap picture yang sexy dan ghairah gitu..Tujuan untuk diri sendiri..Sekali handphone hilang.. Gelabah biawak jadinya.. Sebab segala bagai picture ada kat dalam tu...So, Be Careful yeah..

1 comment:

Rubiatul Adawiyah said...

haha.. memang kena hati-hati bila simpan gambar yg boleh bikin gadoh.. hihihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer