My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Thursday 29 August 2013

TeRjuNaM SuDaH

Assalammualaikum..

Huhuhu.. Terjunam sudah hari ni.. apsal?? Entri Erin tak bagus ek?? Amboi..macam marah je bunyinya kan.. Hehehe.. Tak kisah lah.. Janji i'm happy blogging..

Kepada yang sudi baca dan komen entri Erin terima kasih bebanyak yer.. Huhu.. Komen jap.. apsal graf overview Erin jadi macam ni hari ni..??

7 comments:

norhasnizakhalid said...

erin, mama kan tak pernah selidik pageview mama... yang penting mama ada entry, mama kongsi.. hihi... bila erin cek tadi, mama pun cek jugak... mama tak pernah lebih 300 , hihi, kesian mama kan..... 100 pun susah..

Unknown said...

Erin selalu tengok overview ni.. hehe.. sebab kawan-kawan Erin yang lain ada baca.. Tapi ada yang maklum depa tak komen..cuma baca apa yang erin tulis ni.. :-)

Tetamu Istimewa said...

Mungkin awal lagi kot ni untuk semak hari ini punya. Tunggu malam sikit.

Walau apa-apapun tahniah!

Unknown said...

tunggu malam2 sikit..baru ramai yg bw..

Eiqa Almond said...

tak pee kalau jatuh menjunam punn.. :) Janji kawan2x dekat blog ingat kita, kan kan kann. ehheee Dan kita pun ingat kawan2x.

Eehecehhcehhh, eiqa niee >,<

Mizz Aiza said...

malam-malam baru aiza datang menyinggah kat blog erin..

Fais-SKA said...

xpe =) mgkin ada yg xon9 kot..yg pntg kita jgn ptus asa dgn dunia blogging..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer