My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Wednesday 28 August 2013

Musical Fountain Di Taman Tasik Jubli Emas

Assalammualaikum

Siapa pernah tengok Musical Fountain? Cepat angkat jari..Hehe
Musical Fountain ni lebih kurang macam air pancut yang pandai menari ikut alunan muzik lah..

You all ingat, you all je boleh menari.. Air pun boleh menari paa.. Tak caya..?? Sila rujuk gambar di bawah ni. Gambar ni dirakamkan semperna Hari Keputraan Tuanku Sultan Kedah yang ke berapa tahun tu Erin tak ingat.. Cuma ingat ia sekitar tahun 2010 kot..

Nak tahu tempatnya di mana? Mestilah di Taman Tasik Jubli Emas Jalan Suka Menanti..Best sangat lihat air tu menari-nari mengikut alunan muzik selama 30 minit..





Sorry lah, gambar ni agak blur sebab kamera Erin tak cukup cahaya..Kalau you all tengok live lagi cantik tau..Okay Thank you sudi lihat dan baca my entry ni..Gambar ni pun terjumpa masa dok geledah fail-fail yang ada dalam pendrive Erin ni..So, bila belum diterjemahkan lagi ke dalam blog, Then Erin uploadkan je lah..Hope anda suka dengan apa yang dipaparkan di sini..Kesudian anda menjelajah ke blog kesayangan Erin ni amatlah Erin hargai..

3 comments:

norhasnizakhalid said...

waaaaaa... lawanya erin,.. video takde ker?

Unknown said...

Erin tak sempat nak rakam video..Tu lah..Ruginya.. memang cantik sangat..

Tetamu Istimewa said...

Tak pernah tengok. Menarik tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer