My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Wednesday 28 August 2013

Bukan Sekadar Baca

Assalammualaikum

Lah.. Apsal publish gambar komik pulak ni?
You all jangan terkejut dan tersedu pulak yer bila tahu Erin ni juga penggemar komik..
Haha.. Dah tua bangka pun minat komik..Aip..Tua-tua jangan sebut ar..Jentik kang baru tahu..Haha..

Sebenarnya tak rugi kita banyak membaca.. Tak kiralah genre apa pun selagi ia bukanlah bacaan berunsur prono.Tu memang Erin tak baca.. Bahan ilmiah Erin sukalah..Bila tengok kartun tu, hati jadi berbunga-bunga dengan lawaknya yang bersahaja..Bila ketawa, boleh hilang segala stress di jiwa..Dan lara pun pergi..(Apa kena mengena ye dengan lara pulak nih?)

Ni adalah antara komik koleksi Erin.. Selalunya Erin akan beli komik ni di Kedai 24 Jam Seven Eleven.. You all tahu kan.. Harga pun tak mahal, antara RM6.00 ke RM8.00 sahaja.. Murah ooo...Macam Erin katakan bila baca komik boleh hilang stress kejap.. Kalau nak hilangkan stress yang lebih afdal.. Pergi baca al-Quran Nur Karim..

Okaylah nak cerita pasal komik ni pun tak kan habis 4 hari 4 malam.. Nak tahu apa kisahnya..Bolehlah beli di kedai Seven Eleven yang berdekatan..

Thank you for reading my entry..

4 comments:

norhasnizakhalid said...

mama minat novel.. hihi

Tinta Lana said...

Salam.

Err..bukan awk sorg airyn..kita dah tua2 ni pun, minat komik juga,heehehe

Kita selalu baca Zint punya, penuh aksi! hahaha :D

Tetamu Istimewa said...

Saya tak pernah baca komik ni.

Mesti dah banyak koleksi komik kak erin kan.

Mizz Aiza said...

aiza dah lama tak layan komik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer