My LuvLy Followers

Status Terkini :

Banyak entri-entri bermanfaat telah Erin tulis dan simpan di draf blog ni.. Cuma Erin akan terbitkan satu persatu dari masa ke semasa.. Tak boleh terbitkan sekali gus.. Sebab risau you all tak sempat baca jika Erin terbitkan terlalu banyak entri dalam satu masa.. Apa pun thanks sangat kepada you all yang sudi baca dan komen di blog puteriairyn ni.. Tanpa you all, blog ini akan suram dan sepi ibarat Erin berbicara sendirian.. Betul tak you all yang dikasihi sekelian?? ^_^

Sunday 8 September 2013

Pengisian Ruangan Carta Hati Bulan September 2013

Assalammualaikum..

Sebagaimana yang you all tahu, bloglist agak penting kepada seorang blogger untuk blogwalking..Pada mulanya memang tak bercadang untuk buat bloglist ni..Tapi macam susah pulak nak berblogwalking..

Erin nak 6 orang sahaja blogger yang sudi beri link URL blog untuk di masukkan ke dalam bloglist puteriairyn.. Sebenarnya Erin dah ada 4 link URL yang telah dihighlightkan (klik sini) dalam bloglist (boleh rujuk side bar Carta HAti Top 5) yang tu memang akan berubah mengikut banyak mana you all komen di blog puteriairyn ni..

So, Erin nak cari lagi 6 link URL blog untuk Erin beri tumpuan dalam blogwalking..

1. Bloglist ni terbuka kepada followers sahaja..
2. Selalu update entri (Paling kurang pun seminggu 1 entri)
3. Selalu komen blog puteriairyn ni..(Kira wajahnya selalu naik kat carta hati mingguan amatlah 
    dialu-alukan) 

ATAU
 
4. Enam (6) orang blogger yang terawal komen entri ni..(Pat siku lipat siapa cepat Erin letak lah 
    kat dalam bloglist)

p/s : Erin perlukan 6 blog sahaja yang aktif..Untuk makluman you all ini adalah bloglist untuk bulan September 2013 sahaja.. Erin akan update pada setiap bulan. InsyaAllah.. (Walaupun blog ku ini tidak sehebat mana, apalah kiranya korang semua sudi menjadi sebahagian daripada bloglist Erin pada bulan September 2013 ni..Huhuhu..)

12 comments:

Pha Is said...

smoga pencarian carta hati ditemui.. hehe

Cik Aza said...

sy nak !! tapi sy lebih kepada rajin blogwalking rather than update entry setiap hari,huhu update ikut masa free je sy ni..pepon,,all the best !

Tetamu Istimewa said...

Saya tak perlu tinggalkan link ke?

Terima kasih. Satu penghargaan ni.

PeRdU cINta said...

bloglist ni secara tidak langsung membantu juga tau pada owner blog tu..2 in 1..erat silaturahim..dan tambah sahabat juga.. :)

Unknown said...

Kak Erin dah masukkan link URL blog cikgu Helmi..sebab cikgu terpilih dalam Carta Hati comment tertinggi..4 orang blogger yang tertinggi seperti ada pada side bar tu..

Akupenghibur.com said...

blog acik ada ke ??? huhehehehe berguling di sini

Unknown said...

sy tinggalkan link ye kak erin :)

http://biskutcelup.blogspot.jp/

Mizz Aiza said...

kalau ada bloglist senang nak blogwalking.. macam aiza kalau orang komen kat entri aiza tu ada dalam bloglist aiza senang aiza nak cari.. maklum la internet aiza ni kadang-kadang slow.. nak buka satu-satu melalui google+ profile atau blogger profile ambil masa nak loading.. dah ada dalam bloglist aiza terus klik je..

Unknown said...

Terima kasih yer semua..sudi komen entry ni.. dan secara automatiknya syarat ke4 tu dilaksanakan.. Erin dah masukkan URL blog you all sebagai bloglist Erin..Tinggal pencarian lagi seorang je lagi..nak cukupkan angka 6..

Unknown said...

adeh...
sudah terlambat ker untuk shark :)

Unknown said...

Okay bloglist ke 6 ialah shark.. So, dah cukup dah bloglist puteriairyn..Kiranya Kak Erin akan bagi tumpuan untuk 10 blog ni untuk di view selalu.. Yang lain pun Kak Erin akan terjah jugak.. Don't worry.. :-) Thanks yer semua..!!

Unknown said...

Wahh..bestnya...selamat terjah menerjah...hehehee.....

x0x0 ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular

Hello Kitty Winking Pointer